Bulimia recovery CBTE

Jag ska nästa vecka börja i CBTE (kbt för ätstörningar).Målet är att äta normalportioner sex gånger/dag,väga mig endast 1 gång i veckan. Jag ska oxå ta prover för att kolla mina fysiska värden samt träffa en speciell ätstörningsdoctor och såklart ha sessioner med min CBTE terapeut.
 
Det känns väldigt skrämmande att göra detta, men jag vet att jag måste. Jag vill inte bli tjock nej men ett liv som tjock och Bulimiker är för mig inte ett värdigt liv. Då är jag nog hällre "frisk" och fet än smal och fet fast så klart vill jag bli frisk och smal, men framförallt frisk och fri!
I dag åt jag en "normalportion" till frukost, mer än vad jag "brukar" äta och jag tyckte det var mkt att behålla..
 
Efter varje måltid ska jag lämna in min rumsnyckel för att ej kunna and ända min toalett efter maten.
 
jag vill så gärna sluta överäta/kompensera och vill därför byta ut mat mot näringsdrycker men det är "förbjudet med näringsdrycker i CBTE:N. "- Om man inte är underviktig" (alltså är jag tjock, tack tack TACK) hatar att jag inte är det, vill bli det mest utav allt men jag kan inte bli det utan att sluta hetsäta och jag kan inte sluta hetsäta utan att äta, men man kan väl inte bli underviktig igenom att äta(?) 
 
Jag vill bli smal och jag vill bli fri från bulimi. Jag ska gå all in i CBTE:N och äta alldeles för mycket ett tag för att övervinna hetsätningen.
 
Frukost: 3 dl smoothie,100g rågbröd och grönsaker
mellis: 1dl smoothie
Lunch:(åt ej bananen)
Sallad dränkt i okänd kalorivätska,3 dl smoothie, 0,5L vatten och ett äpple
 
 
 
Mellis: kaffe med soya mjölk och 1 kanel knäcke
 
 
Ana, Finja(DBT Rehab), Mia | |
Upp